Κυριάκος Καραμπατζιάκης | Ui Greece

Κυριάκος Καραμπατζιάκης, ΟΤ, CST-T

Βιογραφικό

Ο Κυριάκος Καραμπατζιάκης είναι απόφοιτος του ΤΕΙ Αθήνας, τμήμα Εργοθεραπείας από το 1999 με τιμητική διάκριση. Το 2010 ξεκίνησε την εκπαίδευση του ως ΚρανιοΙερός θεραπευτής στο Upledger Institute Florida, USA και το 2016 αναδείχτηκε στον επίσημο αντιπρόσωπος του Ινστιτούτου Upledger στην Ελλάδα. Το 2017 ίδρυσε και διευθύνει το Upledger Institute Greece. Το 2018 αποκτά την Πιστοποίηση στις Τεχνικές της ΚρανιοΙερής Θεραπείας. Το 2018 αναλαμβάνει την διεύθυνση του Barral Instute Greece.

Από το 2019 έχει ξεκινήσει την εκπαίδευσή του ως υποψήφιος Πιστοποιημένος εκπαιδευτής του Upledger Institute στην ΚρανιοΙερή Θεραπεία.
Γενικός Γραμματέας της Ελληνικής Εταιρείας Υποστηρικτικής Τεχνολογίας.

Μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών

Διακεκριμένο Μέλος (Medallion) του International Alliance of Healthcare Practitioners

Επαγγελματική Εμπειρία

Σεπτέμβριος 2001: Εργοθεραπευτής στο Παιδικό Εργαστήρι για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠΥ, αυτισμό.

Σεπτέμβριος 2005: Υπευθυνος τμηματος Εργοθεραπείας στο Παιδικό Εργαστήρι και Επόπτης.

Σεπτέμβριος 2008: Ελεύθερος επαγγελματίας Εργοθεραπευτής, με εξειδίκευση στην εκπαίδευση παιδιών στο Αυτιστικό Φάσμα.

Φεβρουάριος 2018: Διευθυντής του Upledger Institute Greece όπου εργάζεται ως ΚρανιοΙερός Θεραπευτής, με παιδιά αλλά και με ενήλικες που αντιμετωπίζουν διάφορες καταστάσεις και συμπτώματα.

Δεξιότητες

Εργοθεραπευτής (Άδεια #7577, 04/11/2001)

Sensory Integration Practitioner

Certified Craniosacral Therapy Practiotioner

Presenter of Craniosacral Therapy

Apprentice Instructor for CS1

Visceral Manipulation Practioner

Άρθρα, Δημοσιεύσεις & Βιβλία

Karampatziakis K., Koutsou A., Margari M.(2004), The Occupational Therapy Intervention in the Holistic Approach of Learning Difficulties, 7th European Congress of Occupational Therapy, Athens.

Pailopoulos G., Karampatziakis K.(2005). Retention of Symbol Sequences by Children with Learning Disabilities: An investigation of memory for letter, number, and symbol sequences amongst dyslexic children and children with additional learning disabilities in Greece, 33rd Annual International Neuropsychological Society Meeting, St. Louis, Missouri, USA